سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای موهای ریخته و کم پشت چه مدل مویی استفاده کنیم

مدل مو برای موهای کم پشت

نازک شدن مو و طاسی در نهایت درصد زیادی از مردان را تحت تأثیر قرار می دهد. در حالی که بسیاری تصمیم می گیرند با استفاده از روشهای درمانی ریزش مو مانند میانوکسیدیل یا فیناستراید ، با این مسأله مبارزه کنند برخی دیگر روشهایی برای  کنار آمدن با موهای نازک را پیدا کرده اند و سعی میکنند از نظر ظاهر هنوز هم بهترین به نظر برسند. چندین مدل مو برای موهای زائد مردانه وجود دارد. که تعدادی از آنها را برایتان ارایه کرده ایم:

1- مدل موهای تیغ خورده

برای موهای ریخته و کم پشت چه مدل مویی استفاده کنیم

وقتی با موهای کم پشت خود مشکل جدی دارید ، مهم است که بدانید کی از آنها خداحافظی کنید و این کار را با سبک  و مد خاص انجام دهید. این مدل مو موجب صرفه جویی در همه دردسرها می شود!

ایده آل برای: صورت های بیضی و قلبی شکل

نحوه اصلاح واستایل: هر 2-3 روز یکبار سر خود را با تیغ کاملا بتراشید

2- مدل  موهای تراش خورده

برای موهای ریخته و کم پشت چه مدل مویی استفاده کنیم

دومین مدل موی رایج برای موهای کم پشت که شما نمی خواهید آن را هر چند روز اصلاح کنید   ، مدل تراش خورده گرچه  کمی بی معنی به نظر می رسد اما در استایل شما تاثیر زیادی دارد.

ایده آل برای: صورت های بیضی و قلب.

نحوه اصلاح واستایل: هر هفته یا دو هفته  با یک ماشین اصلاح موهای خود را بتراشیدو استایل خود را حفظ کنید..

3- مدل موی کوتاه و بلند

برای موهای ریخته و کم پشت چه مدل مویی استفاده کنیم

اگر موهای شما کمی عقب نشینی دارد و فقط با خط موهای  خود مشکل دارید ، می توانید به راحتی آن را با برخی موهای بلند تر و لایه لایه  بپوشانید.

ایده آل برای: صورت های گرد و مربع شکل.

نحوه اصلاح و استایل مو ها : موها را در طرفین کوتاه نگه دارید و موهای بالای سر خود را کمی بلندتر کنید. موهای خود را به طور طبیعی در پیشانی بلندتر گذاشته تا خط  رویش مو را بپوشاند اما هنوز هم آن ظاهر معمول را داشته باشد.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی درمان ریزش مو کلیک کنید.