سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی مزوتراپی AnubisMed

Ù?عرÙ?Û? Ù?زÙ?تراپÛ? AnubisMed

پپتیدهای زیست-تقلید کننده چه هستند و دلیل اهمیت آنها چیست؟

برای درک مزایای پپتیدهای زیست-تقلید کننده مهم است که بدانید پپتید زیست-تقلید کننده چیست. در ابتدا کلمه زیست-تقلید کننده به معنای روشی دست ساخته ی انسان (مصنوعی) است که می تواند یک فرآیند بیوشیمیایی، ماده، دستگاه یا سیستم را که در طبیعت وجود دارد را تقلید کند. پپتیدها حاوی یک زنجیره اسید آمینه هستند. اسیدهای آمینه از موادی ساخته شده اند که عناصر کلیدی آن: کربن، اکسیژن، هیدروژن و نیتروژن است. اسید آمینه ها بلوک های ساختمانی پروتئین را می سازند که عملکرد های مختلفی را انجام می دهند. اسیدهای آمینه برای زندگی سلول واقعا ضروری هستند. پروتئین ها به زنجیرهای پپتیدها متصل می شوند.

بنابراین به سادگی پیتیدهای زیست-تقلید کننده ضروری هستند چرا که عملکرد عوامل رشد در پوست را تقلید می کنند؛ پیتیدها به عنوان پیامرسان عمل کرده و ارتباط اپیدرم با درم را ارتقا می دهند. پیتید زیست-تقلید کننده با افزایش این ارتباط، به جلوگیری از آسیب رسیدن به فیبرهای الاستین و کاهش میزان کلاژن کمک می کند. این پپتیدهای زیست-تقلید کننده تکرار شرایط بیولوژیکی که در پوست جوان و سالم تر یافت می شود را امکان پذیر کرده و در نتیجه موجب نتایج مؤثرتر و کارآمدتر در زمان کوتاه می شود.

 

ASR

ASR یک کوکتل ضد پیری با محتوای بالای اسید هیالورونیک و بیش از 50 عامل فعال برای افزایش تکثیر سلولی و سنتز ECM (ماتریکس خارج سلولی) است. ASR الاستیسیته را بهبود می بخشد، علائم های پیری را اصلاح می کند، و باعث می شود نرمی و انعطاف پذیری پوست افزایش یابد.

مواد تشکیل دهنده:

اسید هیالورونیک، تری پپتید مس-1، GF sh-Oligopeptide-1 (CG-EGF)، Sh-Oligopeptide-2 (CG-IGF1)، Sh-Polypeptide-1 (CG-bFGF)، Sh-Polypeptide-2 (CG-TRX)، 14 ویتامین، 24 آمینو اسید، 5 ماده معدنی، 4 کوآنزیم، 3 اسیدهای نوکلئیک، گلوتاتیون.

 

ASB

برای بیماران مبتلا به هایپرپیگمنتیشن، لکه های سن یا پوست کدر، ASB یک راه حل موثر است که باعث بهبود، روشن شدن، تنظیم تناژ و افزایش شفافیت پوست می شود. ASB با مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش تولید ملانین و جلوگیری از پیگمنتیشن عمل می کند.

 

مواد تشکیل دهنده:

Oligopeptide-34، Sh-Polypeptide-2 (CG-TRX)، ویتامین C، ویتامین B3، آربوتین، عصاره قارچ ماتسوتاکه، شیرین بیان چینی، عصاره ریشه شیرین بیان، مواد معدنی، گلوتاتیون.

 

AHL

AHL محلول ضد ریزش مو است که فولیکول های مو را تغذیه و تحریک می کند. هر عنصر نقش مهمی در بازسازی پوست سر دارد. AHL گردش خون را بهبود می بخشد که به نوبه خود باعث افزایش سطح مواد مغذی ای می شود که فولیکول را تغذیه می کنند و ساقه ی مو را تقویت می کند تا حجم و ضخامت آن افزایش یابد. این کوکتل در کاهش سرعت ریزش مو و جلوگیری از ریزش مو در هنگام تحریک رشد جدید بسیار موثر است. AHL گزینه ی مناسبی برای هر دو بیماران مرد و زن است.

 

مواد تشکیل دهنده:

Tripeptide-1، Sh-Polypeptide-1 (CG-bFGF) ، Sh-Polypeptide-9 (CG-VEGF) ، Sh-Oligopeptide-2 (CG-IGF1) ، 14 ویتامین از جمله بیوتین.

 برای مطالعه مطلب کامل بر روی مزوتراپی آنوبیس مد کلیک کنید.