سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بلفاروپلاستی با لیزر

بلفاروپلاستی با لیزر

اگر به دنبال عمل جراحی پلک ها یا به اصطلاح بلفاروپلاستی هستید، احتمالا به روش بلفاروپلاستی با لیزر نیز برخورد کرده اید و ممکن است بخواهید راجع به مزایای این روش نسبت به روش سنتی بلفاروپلاستی آشنا شوید، تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. در ادامه به مقایسه این دو روش می پردازیم.

 

بلفاروپلاستی با لیزر

 

از لیزر برای جراحی پلک های بالایی، پلک پایین و کیسه زیر چشم استفاده می کنند. به این معنی که بیماران ممکن است در طی بلفاروپلاستی با لیزر کیسه های زیر چشمانشان را حذف نمایند، پلک بالا را لیفت کنند یا افتادگی پلک ها را از بین ببرند. همه این عوامل سبب می شوند که فرد ظاهری جوانتر به دست آورد. درمان اغلب با اصلاح چشم ها موجب می شود بیماران دیگر خسته و مسن به نظر نرسند.

لیزر مورد استفاده در بلفاروپلاستی همان لیزری نیست که برای اصلاح بافت صورت و لایه برداری استفاده می شود.

ایده ی کلی شیوه انجام جراحی پلک با این دو روش مشابه است، اما لیزر می تواند در طول انجام بلفاروپلاستی خونریزی را به شدت کاهش دهد.

 

چرا بلفاروپلاستی با لیزر بسیار بهتر از عمل جراحی بلفاروپلاستی سنتی است؟

بلفاروپلاستی یا عمل جراحی زیبایی پلک ها، می تواند تاثیر شگفت انگیزی روی کل صورت داشته باشد. بیماران با حذف افتادگی پلک ها یا کیسه های زیر چشم می توانند جوان تر و هشیارتر به نظر برسند و درخشش واقعی چشمانشان را به دیگران نشان دهند. با این حال یکی از بزرگترین سوالاتی که برای بیماران در مورد بلفاروپلاستی ایجاد می شود، این است که آیا این روش را با لیزر یا به صورت سنتی انجام دهند.

همانند بسیاری از انواع جراحی های زیبایی، بلفاروپلاستی به طور سنتی شامل استفاده از تیغ جراحی برای ایجاد برش و جدا کردن بافت های اضافی است. بلفاروپلاستی با لیزر روشی انقلابی در جراحی پلک است و به دلیل مزایای شگفت انگیز خود به سرعت در حال کسب محبوبیت بیشتری نسبت به روش سنتی است. با استفاده از لیزر در بلفاروپلاستی می توان نتایج بهتری به دست آورد و دوره درمان کوتاه تری داشت.

 

بلفاروپلاستی با لیزر دقیقا چگونه کار می کند؟

لیزر استفاده شده در این روش به عنوان یک ابزار برش، درست شبیه به تیغ جراحی عمل کرده و همچنین برای مسدود کردن رگ های خونی به منظور توقف خونریزی نیز به کار گرفته می شود. این امر به این معناست که با هر برش تنها مقدار بسیار کمی از خون از دست می رود، چرا که عروق خونی بلافاصله قبل از شروع خونریزی به وسیله ی لیزر بسته می شوند.

 

برای مطالعه کامل مطلب بلفاروپلاستی با لیزر به سایت زیباچه مراجعه کنید